GOLDEN ARROW DLA FACEADDICTED

Zdobylismy Golden Arrow za "Pianina miejskie Grolsch". To akcja, która miała miejsce na ulicach Warszawy i Wrocławia w październiku zeszłego roku. Na ulicach tych miast pojawiły się ...pianina na których każdy z przechodniów mógł zagrać.

Za Grolsch Kultury

FaceADDICTED odpowiadało za wygenerowanie buzzu wokół akcji poprzez współpracę z liderami opinii, relacje z mediami, zarówno tymi elektronicznymi, jak i tradycyjnymi, ale także za wygenerowanie szumu w internecie. Reasumując; sprawiliśmy, że o akcji się mówiło, a mówiło się sporo.

O pianinach pisały tysiące internautów, ale także temat dość obszernie poruszali dziennikarze Dzień dobry TVN, TVN24, Gazeta WyborczaRadio Eska, Wirtualna Polska, warszawski WawaLove, Gazeta wrocławska, a nawet Pudelek.pl ;)

Twórcy designu pianin:

Zuzanna Rajewska, Gem One, Koxu, Luiza Kwiatkowska, Maciej Blus, Kultura Podwórka, Dziewczyny Nie Płaczą, Vaczor, Karolinka Ka Kaczmarska, Justyna Buba Purzycka, Foxy Wiur, Basia Leśniewska, Janusz Gałuszka, Monika Tomaszek, Rafał Wróblewski.

Autor pomysłu: Tomasz Włodarczyk

Buzz / public relations / opinion leaders: FaceADDICTED  - Anka Robotycka, Krystian Wojtkowski, Kinga Górka

Creative: Paweł Jan Nowak (FaceADDICTED)

Ambient: The Production

Marka: Grolsch Klient: Kompania Piwowarska S.A.

To już kolejna nagroda Golden Arrow, którą zdobył zespół FaceADDICTED. Na naszej półce znajdziecie m.in. Grand Prix KTR, 2 złote KTR-y, Złotego Spinacza czy właśnie Golden Arrow. Wcześniej zdobyliśmy go za "Kulturyzator FRUGO", o którym możecie przeczytać w case study.

Jeżeli chcesz zrealizować z nami projekt na miarę kolejnej nagrody, wyślij brief na adres e-mail: kontakt@faceaddicted.pl
Przeczytaj poprzedni wpis:
SHOP IN SHOP CZYLI STREFA TWOJEJ MARKI

Za nami ponad 30 realizacji shop in shops czyli sklepów w sklepie, które to są strefami marek w ramach dobrze...

Zamknij