Check-in jest dla większości użytkowników tylko lansem. Najpopularniejsze lokalizacje to lotniska i modne restauracje. Facebook Places ocenia Anna Robotycka, managing partner faceADDICTED.
– Places mające pogrzebać foursquare’a tak naprawdę nie zdobyły serc ani fanów, ani marketerów. Jednym słowem Location Based Services to niewykorzystany u nas potencjał, a nad Wisłą jakoś nie słychać nic o akcjach tak spektakularnych jak np. marki GAP rozdającej jeansy za check-iny. Częściej spotkamy specjalne oferty lokalnych kawiarni i sklepów na foursquarze. Check-iny na Places to głównie wyznacznik lansu – stąd najpopularniejsze są zameldowania na lotniskach i w modnych knajpach.

cały artykuł dostępny jest na Interaktywnie.com

06.10.2011
by R.Krzyżański
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

NIE ROZUMIEMY GEOLOKALIZACJI

Check-in jest dla większości użytkowników tylko lansem. Najpopularniejsze lokalizacje to lotniska i modne restauracje. Facebook Places ocenia Anna Robotycka, managing partner faceADDICTED. – Places mające pogrzebać foursquare’a tak naprawdę nie zdobyły serc ani fanów, ani marketerów. Jednym słowem Location Based Services to niewykorzystany u nas potencjał, a nad Wisłą jakoś nie słychać nic o akcjach tak […]

Przeczytaj
15.10.2010
by R.Krzyżański
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

NIE WYSTARCZY PILNOWAĆ WŁASNEJ DZIAŁKI

Marketerzy chętnie wykorzystują w swoich działaniach Facebooka, blogi czy fora internetowe, które budują duży zasięg kampanii przy stosunkowo niewielkich kosztach. Czasami jednak zapominają, że social media to broń obosieczna.

Przeczytaj
Strona 27 z 27« Pierwsza...1020...2324252627