Wakacje? W mediach społecznościowych nie ma wakacji, a pierwszy tydzień sierpnia okazał się przełomowym. Jak Instagram skopiował Snapchata, co nowego Facebook ma nam do zaoferowania oraz w jaki sposób o swoim istnieniu przypominam nam LinkedIn? Tego dowiesz się z naszego przeglądu.

Instagram Stories, czyli kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie.

Rywalizacja między Facebookiem, a Snapchatem z każdym miesiącem nabierała rumieńców. Dwukrotne odrzucenie oferty zakupu przez Snapa sprawiło, że ekipa Marka Zuckerberga wyposażyła swoją drugą co do wielkości społecznościówkę – Instagrama w narzędzie niemal identyczne z jedną z funkcji apki z duszkiem w logo, czyli „My story”.
Instagram Stories, tak oficjalnie nazywa się nowa funkcja Instagrama, umożliwia dodawanie zdjęć i krótkich filmów ozdobionych filtrami, krótkim tekstem czy narysowanymi własnoręcznie grafikami. W przeciwieństwie do Snapa brakuje geofiltrów, naklejek oraz uwielbianych przez internautów masek. Jednak ich nieobecność zapewne nie będzie trwała długo. W końcu nie bez powodu Facebook kupił w marcu program MSQRD 😉

Więcej o Instagram Stories przeczytasz tutaj ->
http://wersm.com/facebook-finally-has-its-snapchat-killer-instagram-stories/

 

Facebook: Przerywamy transmisję, aby nadać ważny komunikat reklamowy

 

Wideo, wideo i jeszcze raz wideo. Facebook ruchomy format niesie na swoich sztandarach od wielu miesięcy. W konsekwencji zarówno użytkownicy, jak i marki otrzymały możliwość emisji filmów 360o oraz transmisji na żywo. Dostępność tych mechanizmów przełożyła się na pierwszy program live, pierwszą transmisję piłkarskiego meczu na Facebooku oraz pierwsze relacje na żywo z wydarzeń nie tylko dużych, międzynarodowych brandów. Teraz przyszła pora na monetyzację.

 

Facebook testuje 15-sekundowe reklamy, które mają być wyświetlane w trakcie relacji live
(w 5-minutowych odstępach). O ich wyświetlaniu zdecydują sami nadawcy przekazu na żywo. Wydawcy, którym zależy na zarabianiu w mediach społecznościowych będą mogli wybrać format reklamy oraz zrezygnować z ich emisji w określonych okolicznościach.

 

Więcej o reklamach w trakcie relacji live przeczytasz tutaj ->
http://wersm.com/facebook-is-testing-commercial-breaks-on-live-video-broadcasts/

 

LinkedIn uchyla drzwi dla video

 

Podczas gdy Facebook rozwija relacje live, a Instagram rozszerza możliwości filmów, LinkedIn – uwaga – daje możliwość publikowania własnych treści wideo największym influencerom tej platformy. To oznacza, że z nowej funkcji będzie mogło skorzystać około 500 osób z 433 milionów użytkowników.
W elitarnym gronie znajdują się takie postacie jak: Bill Gates, David Cameron czy Arianna Huffington. Do stworzenia dedykowanego dla LinkedIn wideo, wpływowicze będą musieli skorzystać z ekskluzywnej aplikacji dostępnej na system iOS. Według przedstawicieli platformy korzyścią dla „zwykłych” użytkowników serwisu będzie nowy rodzaj contentu. Mamy nadzieję, że zarządzający z czasem dostrzegą potencjał ekspertów spoza elity 😉

 

Więcej o wideo na LinkedIn przeczytasz tutaj ->
http://www.digitaltrends.com/social-media/linkedin-videos-influencers/

 

Instagram wyciąga rękę do marek

 

W social mediach zapowiedzi szybko stają się faktem. Przykład? Instagram Business Tool, narzędzie, o którym po raz pierwszy wspomniano miesiąc temu, już dziś jest dostępne w Stanach Zjednoczonych, Nowej Zelandii i Australii. Pojawienie się biznesowych profilów w Europie to kwestia czasu.

 

Instagram Business Profile to świetna wiadomość dla każdej marki obecnej w tym kanale. Z poziomu smartfona będziemy mogli analizować dane demograficzne obserwujących, promować wybrane treści, a następnie badać, które z nich wygenerowały najlepsze statystyki. Narzędzie odpowie również na pytanie, w których godzinach najlepiej publikować treści.



 

Więcej o Instagram Business Profile przeczytasz tutaj ->
http://blog.business.instagram.com/post/147808315816/creating-a-business-account

 

Dwie nowe sekcje na Facebooku: Sprzedaż i Usługi

 

W 2012 roku SHOWROOM, znana platforma zakupowa, zrzeszająca polskich projektantów otworzyła na swoim fanpage’u zakładkę „sklep”. Social mediowy świat był wówczas przekonany, że zakupy na Facebooku to przyszłość. Tak się jednak nie stało, aż do dziś.

 

Najpopularniejszy serwis społecznościowych ogłosił wprowadzenie dwóch nowych sekcji: sprzedaż oraz usługi. Pierwsza z nich (dostępna tylko w krajach Azji Południowo-Wschodniej i na innych rynkach wschodzących) umożliwia wyeksponowanie produktów firmy oraz łatwą ścieżkę zakupu. Druga (dostępna globalnie) to nic innego, jak dodatkowe miejsce, w którym każdy usługodawca, od elektryka po fryzjera, będzie mógł zaprezentować w czytelny i atrakcyjny sposób swoją ofertę.

 

Więcej o sekcjach Sprzedaż i Usługi przeczytasz tutaj ->
http://thenextweb.com/facebook/2016/08/03/facebooks-new-page-sections-help-small-businesses-actually-make-money/#gref

27.12.2016
by K. Wojtkowski
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

Przegląd social mediowy #1

Wakacje? W mediach społecznościowych nie ma wakacji, a pierwszy tydzień sierpnia okazał się przełomowym. Jak Instagram skopiował Snapchata, co nowego Facebook ma nam do zaoferowania oraz w jaki sposób o swoim istnieniu przypominam nam LinkedIn? Tego dowiesz się z naszego przeglądu. Instagram Stories, czyli kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie. Rywalizacja między Facebookiem, a […]

Przeczytaj
07.02.2016
by P.Krauschar
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

Anka Robotycka trenerem DIMAQ

Anka Robotycka, Managing Partner FACEADDICTED została jednym z pierwszych polskich trenerów DIMAQ. DIMAQ jest certyfikatem potwierdzającym wiedzę, umiejętności i kompetencje w zakresie marketingu online, umożliwiającym porównywanie kwalifikacji specjalistów z tego obszaru. Więcej informacji na temat programu certyfikacji DIMAQ, a także na temat szkoleń otrzymasz na dimaq@faceaddicted.pl

Przeczytaj
22.09.2015
by K. Wojtkowski
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

Komunikacja z generacją Y czyli znajdź wspólną pasję!

Młodzi ludzie, reprezentanci generacji Y żyją bardzo aktywnie. XXI wiek umożliwił im kształtowanie różnorodnych pasji, o których starsze pokolenia mogły tylko pomarzyć. Jednym z takich zainteresowań jest… zbieranie  butów! Jednak nie takich zwyczajnych dostępnych w pierwszym lepszym sklepie, lecz limitowanych do zaledwie kilkuset par. Są one dostępne tylko w kilku miejscach na świecie, a fanów […]

Przeczytaj
16.09.2015
by P.Krauschar
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

WARSZTATY: ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE W SOCIAL MEDIA

Warsztaty: Zarządzanie kryzysowe w social media Co robić, by nigdy marka nie znalazła się w sytuacji kryzysowej? Lub by tzw. fuck-up nigdy nie ujrzał światła dziennego? To wszystko stanie się jasne po naszych, do bólu P R A K T Y C Z N Y C H  warsztatach MediaRun Academy. Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników […]

Przeczytaj
25.08.2015
by P.Krauschar
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

FACEADDICTED PARTNEREM MERYTORYCZNYM STUDIÓW EMPLOYER BRANDING AGH

Agencja Social Media FACEADDICTED została Partnerem merytorycznym Studiów Podyplomowych Employer Branding AGH.

Przeczytaj
Strona 3 z 2712345...1020...Ostatnia »