FACEADDICTED rozpoczął współpracę z Dr. Beckmann.

Werner & Mertz Delta Polska Sp. z o.o. powierzył obsługę jednej ze swoich czołowych marek – Dr. Beckmann – agencji FACEADDICTED.

Do zadań agencji należy pełna obsługa marki w serwisie Facebook.
Agencja rozpoczęła współpracę z marką Dr. Beckmann w lipcu br. po wygranym konkursie.

W ramach współpracy agencja będzie planowała strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych oraz całościową obsługę kanału.

Marka Dr. Beckmann jest specjalistą w dziedzinie odplamiania oraz symbolem bezkompromisowej czystości wszystkich urządzeń gospodarstwa domowego.

21.08.2015
by P.Krauschar
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

FACEADDICTED ROZPOCZĄŁ WSPÓŁPRACĘ Z DR. BECKMANN

Werner & Mertz Delta Polska Sp. z o.o. powierzył obsługę jednej ze swoich czołowych marek – Dr. Beckmann – agencji FACEADDICTED.

Przeczytaj
06.08.2015
by P.Krauschar
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

Informacja prasowa: Landing page „Odkryj swój typ” dla Super-Pharm

Drogeria Super-Pharm uruchomiła responsywny serwis „Odkryj Swój Typ Zakupowiczki”. Główną atrakcją strony jest quiz skierowany do Klientek drogerii, pozwalający odkryć, w jakim stylu robią zakupy i umożliwiający odbiór kuponu ze specjalną zniżką.

Przeczytaj
05.08.2015
by K. Wojtkowski
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

NIE SAMYM STOCKIEM MARKA ŻYJE W SOCIAL MEDIA

Serwisy takie jak Shutterstock czy Istock to jedno z podstawowych źródeł graficznego contentu dla marek w social media. Ich zaletą jest spory zasób materiałów oraz stosunkowo niska cena. Ale czy poza tzw. kotkami, a kosztownymi grafikami na zamówienie jest coś jeszcze?

Przeczytaj
27.07.2015
by A.Robotycka
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE W SOCIAL MEDIA – PRAKTYCZNIE, NIE TEORETYCZNIE

Najważniejsze, co powinno utkwić w głowie wszystkich czytelników raportu, to fakt, że nie każda sytuacja kryzysowa jest kryzysem. Jak sobie radzić?

Przeczytaj
10.07.2015
by P.Krauschar
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

KULTURYZATOR FRUGO W OCZACH CCO JWT NORTH AMERICA

Kulturyzator Frugo oczami Jeffa Benjamina, CCO JWT North America „The best advertsing finds a way to push culture forward and that was it.” Zajrzyj do case study.

Przeczytaj
Strona 4 z 27« Pierwsza...23456...1020...Ostatnia »