Na zaporze nad Soliną powstaje jeden z największych ekologicznych murali na świecie. Projekt powstał na zlecenie PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Foto: Scholz & Friends

Zapora nad Jeziorem Solińskim to jedna z głównych atrakcji Bieszczadów. Monumentalna budowla o wysokości 82 metrów po ponad 50 latach doczekała się oryginalnej metamorfozy. Na ścianach tamy powstaje największy ekologiczny mural na świecie, wykonywany techniką clean (reverse) graffiti. Polega ona na tworzeniu obrazu za pomocą wody pod wysokim ciśnieniem i czyszczeniu poszczególnych warstw powstałego na przestrzeni lat osadu. W pracy nie są wykorzystywane  żadne substancje chemiczne, dlatego tę formę sztuki określa się również mianem eko lub green graffiti.

Gigant w świecie murali

Mural realizowany na zlecenie PGE Polskiej Grupy Energetycznej to fenomen na skalę światową. Według wstępnych planów ma on mieć wymiary 91 metrów szerokości i 54 metrów wysokości, a co za tym idzie ma szansę stać się największym tego typu projektem na świecie. Oryginalności dodaje również nietypowe miejsce realizacji. Do tej pory podobne obrazy powstawały jedynie na murach lub chodnikach. W wykonanie muralu zaangażowanych jest blisko kilkanaście osób, a prace prowadzone są zarówno w dzień i w nocy.

Symbioza sztuki, edukacji i rozrywki

Jeden z największych ekologicznych murali na świecie to dopracowana w każdym calu inicjatywa. Ekologiczna technika jego wykonania skutecznie odzwierciedla cele największego w Polsce producenta energii elektrycznej i największej polskiej grupy kapitałowej tego sektora. Prezentowany wzór natomiast znakomicie wpisuje się w klimat regionu. Przedstawia charakterystyczne dla Bieszczadów okazy fauny i flory, a co za tym idzie pełni rolę edukacyjną. Już teraz, pierwsi świadkowie podziwiają z zaciekawieniem efekty prac. Pewnym jest, że niestandardowa akcja PGE Polskiej Grupy Energetycznej stanie się nową atrakcją turystyczną, którą będzie można oglądać przez co najmniej najbliższy rok.

 

Idea: Scholz & Friends Warszwa

Wykonanie: Good Looking Studio / Scholz & Friends Warszwa

Social Media Strategy: FaceADDICTED

Buzz / public relations / opinion leaders: FaceADDICTED

Marka/Klient: GK PGE

01.07.2015
by K. Wojtkowski
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

NAJWIĘKSZY MURAL NA ŚWIECIE

Na zaporze nad Soliną powstaje jeden z największych ekologicznych murali na świecie. Projekt powstał na zlecenie PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Przeczytaj
28.06.2015
by P.Krauschar
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

FACEADDICTED – NAJLEPSZA AGENCJA SOCIAL MEDIA W POLSCE!

Podczas gali Golden Arrow w warszawskiej Fabryce Trzciny magazyn „Media & Marketing Polska” przyznał nam tytuł Agencja Interaktywna Roku 2015: social media. To świetne podsumowanie 5-letniej historii FaceADDICTED, a przede wszystkim potwierdzenie, że najwyższą wartością jest dla nas długofalowa relacja z Klientem, a także efektywność projektów, które realizujemy. Udało się nam zdeklasować konkurencję (ponad 47 […]

Przeczytaj
25.06.2015
by P.Krauschar
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

GOLDEN ARROW DLA FACEADDICTED

„Pianina miejskie Grolsch” to akcja, która miała miejsce na ulicach Warszawy i Wrocławia w październiku zeszłego roku. Na ulicach tych miast pojawiły się …pianina na których każdy z przechodniów mógł zagrać.

Przeczytaj
21.06.2015
by P.Krauschar
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

SHOP IN SHOP CZYLI STREFA TWOJEJ MARKI

Za nami ponad 30 realizacji shop in shops czyli sklepów w sklepie, które to są strefami marek w ramach dobrze Wam znanych sklepów internetowych. Nasze realizacje m.in. dla takich marek jak Bosch, Remington czy Russell Hobbs możecie zobaczyć w m.in. takich sklepach internetowych jak Euro RTV Agd, Komputronik, Mediamarkt, Saturn, Mediaexpert, Partner AGD.   Bosch […]

Przeczytaj
17.06.2015
by P.Krauschar
Agencja Interaktywna Roku 2017, 2015 Social Media FACEADDICTED. Certyfikat DIMAQ. AMIN Worldwide

SEAT ANGAŻUJE NAJLEPIEJ!

Dla nas nawet 13 przynosi szczęście! Fanpage naszego Klienta, SEAT Polska, uzyskał w maju br. najwyższy wskaźnik zaangażowania w kategorii Samochody, według raportu Sotrender Fanpage Trends.  

Przeczytaj
Strona 5 z 27« Pierwsza...34567...1020...Ostatnia »