Media

Nieskromnie mówiąc, robienie buzzu to jedno z naszych hobby. W mediach pisze się dobrze nie tylko o naszych Klientach, ale też o nas. Tu znajdziesz dowody!

2016

02.02.2016 IAB Polska Anka Robotycka wśród 5 polskich trenerów DIMAQ

07.01.2016 Wirtualnemedia.pl Wpisy z 10 tys. znaków pojawią się na Twitterze 

2015

10.11.2015 Marketing przy kawie Kreatura 2015 – nominacje

06.11.2015 Kreatura Agencja FACEADDICTED nominowana do Kreatury 2015 w kategorii Film/wideo w internecie.

03.11.2015 Nowy Marketing Wojciech Boliński Tu nie będzie rewolucji

28.10.2015 Interaktywnie Paweł J. Nowak o „Ostatniej butelce” Baczewskiego.

25.10.2015 Nedori (CZ) Praha je zase světovější. Akce Teniskology ji zapsala na mapu „sneakers scény.

17.10.2015 Forsal Kiedyś korzystał z niego każdy polski internauta. To już definitywny koniec Gadu-Gadu?

13.10.2015 Golden Drum The Dam Project

14.10.2015 Maxim (CZ) My name is: Sneakerhead

12.10.2015 Interaktywnie „Zgazu Tanoga” to kampania zabawna, lekka i profesjonalna, ale…

01.10.2015 DAN Global FACEADDICTED dołącza do Digital Agency Network

29.09.2010 Media & Marketing Polska/Proto Prowadzenie socialu w oderwaniu od innych mediów” – już nie dzisiaj

18.09.2015 Interaktywnie „Blogogody”, czyli jak ślub w barterze oceniają specjaliści z branży reklamowej?

1.09.2015 Media & Marketing Polska Facebookowy chwyt Heimlicha

26.08.2015 Interaktywnie.com „Kryzysy” firm na Facebooku wiele mówią o całej branży

21.08.2015 Nowy Marketing Dr. Beckmann wybrał FACEADDICTED

20.08.2015 Wirtualnemedia.pl FACEADDICTED dla Dr Beckamnn w social media

19.08.2015 GazetaPraca.pl Employer branding ma znaczenie

19.08.2015 Wirtualnemedia.pl „Traktowanie fanów jak idiotów może być jeszcze gorsze niż po prostu bycie idiotą”

17.08.2015 Interaktywnie.com Jak NIE korzystać z social mediów, czyli nie tylko Piotr Kuryło nie radzi sobie z kryzysem

10.08.2015 Wirtualna Polska Social media, czyli gdzie warto bywać i jak się tam zachować

6.08.2015 Nowy Marketing Wystartował behawioralny quiz Super-Pharm Poland „Odkryj Swój Typ Zakupowiczki”

28.07.2015 Interaktywnie.com Raport Interaktywnie.com „Media społecznościowe 2015″

2.07.2015 SMB Znamy zdobywców Golden Arrow

1.07.2015 Marketing przy kawie PGE tworzy nad Soliną jeden z największych ekologicznych murali na świecie

29.06.2015 Gigacon FaceADDICTED partnerem merytorycznym konferencji SUMMIT EOIF GigaCon

26.06.2015 Media & Marketing Polska FaceADDICTED agencją interaktywną roku 2015: social media

22.06.2015 Interaktywnie.com Twitter wciąż nie zarabia. Czy nowy prezes ma szansę to zmienić?

12.06.2015 Konferencja SPK / Warsztaty Jak sprawić, by Twoja firma zaistniała w mediach społecznościowych?

10.06.2015 Marketing w Praktyce Nominowani w X edycji konkursu Golden Arrow

2.06.2015 Wirtualnemedia.pl Seat przedłuża współpracę z FACEADDICTED

1.06.2015 Goldenarrow.pl FACEADDICTED nominowany do Golden Arrow w kategorii Experiential marketing

29.05.2015 IAB Polska Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015

12.05.2015 Marketing w Praktyce Snapchat podgryza konkurencję

25.03.2015 GoMobi.pl Rekordowy wynik Plusha na Snapchacie po niestandardowej akcji FACEADDICTED

16.03.2015 Media2 Biathlonistki w kampanii Eurosportu „Narty, Karabiny, Dziewczyny”

7.03.2015 Wirtualnemedia.pl „Narty, karabiny, dziewczyny” – biathlonistki grindhouse’owo reklamują Eurosport

12.01.2015 Proto.pl Co przyciągnęło uwagę internautów w 2014

2014

17.12.2014 Marketing w Praktyce Plushak na Snapchacie

16.12.2014 Wirtualnemedia.pl Podsumowanie roku w branży interaktywnej 2014

10.12.2014 Wirtualnemedia.pl „Zapewniamy energię” dla PGE w mediach społecznościowych