Zarządzanie kryzysowe 24h

Prawie codziennie serwisy branżowe donoszą o kolejnych „kryzysach”, które sieją panikę i zamęt w działach komunikacji Klientów, zaskakując ich (oraz agencje) jak zima drogowców. Nawet najlepiej prowadzona komunikacja w social mediach nie uchroni marki przed ewentualnymi kryzysami.

Ale po co się ich bać, skoro można je oswoić?
Z naszego zarządzanie kryzysowego od lat korzysta wielu zadowolonych Klientów.

Wypełnij formularz zanim Twoja marka stanie się „gwiazdą internetu”.

Nasze standardy: Zarządzanie kryzysowe 24h

* Czas reakcji do 15 minut
* Monitoring 24h
* Konsulting prawny

Od czasu do czasu podeślemy Ci także informacje o trendach i o nowych rozwiązaniach ułatwiających kontrolę nad wizerunkiem marki.

Zarządzanie kryzysowe w mediach:

26.08.2015 Interaktywnie.com „Kryzysy” firm na Facebooku wiele mówią o całej branży

19.08.2015 Wirtualnemedia.pl „Traktowanie fanów jak idiotów może być jeszcze gorsze niż po prostu bycie idiotą”

17.08.2015 Interaktywnie.com Jak NIE korzystać z social mediów, czyli nie tylko Piotr Kuryło nie radzi sobie z kryzysem

28.07.2015 Interaktywnie.com Raport Interaktywnie.com „Media społecznościowe 2015″